<body>


Wednesday, December 3, 2008

where 2 find bundle store in kuching??

klu di kuching... kat mana mo cari baju @ seluar bundle.... hurm.... aku cadangkan kat samarahan....
kat samarahan ada kdai bundle yang ada baju jersey 3a... baju EPL la... la liga la.... macam2...
bnyk variety gak... ada tali Pnggang N mcm2... kat samarahan... ada dlm 3 bundle yang aku tau.... 2 kat Desa ilmu... 1 kat ngn jln masok ITM dri blkg...

klu kat kuching plak.... ada bnyk... kat saberkas ada.... P.. mcm dah Xda jak... kat wisma satok ada gak... p.. aku ska G kat pasar minggu satok... ada bnyk gerai2 bundle yang jual jersey bola...
kat pasar nie ada bnyk kedai bundle... P.. mslh nya operasi msa ujng minggu jek... maksudnya ari sabtu @ ahad.. ahad plak sampai tghhari jek X slh aku... hurm.... lokasi dlm pasar plak... kedai 2 ada yang terletak kat depan wisma satok... yang sederet ngn Pizza Hut @ secret recipe... sblah kedai brangan letrik... satu lagi kat dlm pasar... dkt ngn gerai2 buah N gerai buku... kat situ ada 2 3 buah gerai bundle 3a... ada gak baju jersey team2 EPL yang big 4 2.... arsenal, liverpool, chelsea N man U... but mostly yang D jual adlah soar jin levi's....

hurm.... ada lagi kat batu kawah new township... kat MJC... nama kedai 2 Green Store... P... mcm X bnyk Pilihan jek... dlu ada baju 3a Canterbury aka baju rugby.... aku ska gak G sini sbb ada bnyk soa 3 quarter quicksilver yang stylo2... harga pon ok2 gak... P... dorg jual baju jersey EPL yang X brapa ikut standard ler... Xde logo nike @ adidas... huehueheu....

satu lagi bundle kat depan water front... kat dgan D alif restoran... dlu la.. skarang aku X ingat apa nma tempat 2... nma kedai 2 plak Green Shop... anak buah Green Store kot... kat bundle nie.... Xler bnyk variety baju jersey... P.. dorang da jual bnyk suar jeans2 yang raget2... baju pon leh tahan gak... but harga leh kira mhl skit ler... maybe time aku G 2 Xde discount kot...

da gak satu tempat yang mmg bez klu korang tgah cari baju bola @ rugby... korang leh cri kat matang.. nma kdeai 2 H2o... kat matang jaya... dkat ngn everise matang.... kat sinie bnyak bju2 EPL.. rugby dan suar jeans... klu korng nak bli dgn harga yang berbaloi abis... kat sini ler... msa nak dkt ngn perayaan.. misal nye time nak rya ker... cristmas ker.. korng dgt ler 2 miggu awal.. and korang kan dpt tengok dak H2o nie wat sale sampai 60% discount.. mmg berbaloi ler....

woah... new info... tadi aku jumpa satu tmpat bundle raget... ada la gak baju rugby kat sini... kat batu 7.green outlet nma die... dkt ngn bank bsn..mybank... pastu bo aku ingt... kat blakang SP aka sarawak plaza... ada 1 tmpt nma dia center point... kat Tngkat 2 ada 1 kedai nma dia Red Devil... korng suma tau kan yg Red Devil nie nma glrn unTk team bola man U kan... so kat sini ad bnyk gak ler bju2 epl...P kat sini da mhl Ckit ler... bnding ngn H20...

haaaaaa..... bo aku ingt satu lagi.... kat da spring.... FOS aka Factory outlet store... P..
kat sini X da plak baju bola... bnyk ke bju2 kasual .... P aku suka 1 bnda kat kdai nie... die da jual slepar @ flip flop... dorg jual pon leh thn gak la.... 20+rm jek kot... P... aku sa msh gak mhl.... besa la supermall kan.....

niway... spe2 yang tau lagi kat ne da jual bundle kat kuching nie.. leh ler gtau aku eh... aku ngah cri baju rugby nie.. ssh sikit kat sawak nie.. huehuehue~~~


Labels:


what we could have been, 10:13 PM.

~Profile~

naEEw LemOnadE
age20~
collegeMuluUitmSwak~
seriously serious~
buhsan ngn hidup~
~Chat Box~

~nak apa???~
▪ presents...
▪ tagss....
▪ dwet2...
▪ big2 car...
~Sambungan~
~akaun FS haku~
~photobucket haku~
~deviantART~
~Tangga Design~
~najib awang~
~mizz faten~
~syahme senioritas~
~fiq heezwan~
~adik haku~
~Entries~
November 2008 December 2008
~Credits~
designed by lil.queens
title script source unknown.
tQ for providing the code...
dan..
aku just Ubah ikut kemahuan aku~~